måndag 6 januari 2014

Bloggpaus!

Hej kära vänner!

Som konstaterats om och om igen i denna blogg är tid en bristvara. Dygnet har bara så många timmar, och det är inte meningen att man ska stressa ihjäl sig. Man ska göra det man vill göra, det som är kul och meningsfullt, och man måste lära sig prioritera.

Det har dykt upp ett annat projekt som pockar på min uppmärksamhet. Efter att ha funderat över jul och nyår har jag kommit fram till att jag måste testa, och eftersom jag ogärna sysslar med halvmesyrer måste jag investera en del tid. Tid som i dagsläget inte riktigt finns.

Ni ser vad som håller på att hända. Rubriken kan ju ha gett en viss vink också. Bloggen tar en paus, på obestämd tid. Inte för alltid, men för ett tag framöver. Ni behöver inte vara ledsna för det, det finns hundratals recept, tips och pyssel i bloggen som ni kan prova under tiden. Jag är tillbaka innan ni vet ordet av!

Ta hand om varandra tills dess. Och köp ekologiskt!

Kram
Angie H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar